Doğduğun Ev Kaderindir | 34. Bölüm

3 Mar 2021
3 401 643 Shikime

Doğduğun Ev Kaderindir 34. Bölüm
Nermin, Barış ve Zeynep’in üzerine açılan ateş sonrası Mehdi’nin bu olaydaki masumiyeti kanıtlanmıştır. Ancak yaralanan Mehdi’nin hastaneye gitmesi, adli bir duruma karıştığı anlamına gelecek ve şartlı tahliyesi riske girecektir.
03 Mart Çarşamba
Bu olay üzerine Zeynep, Sakine, Nermin, Sultan ve Emine, Mehdi’nin iyi ve kötü yanları üzerine bir sorgulamaya girer. Bugüne kadar olanlar bir kenara, Mehdi’nin kendini Barış ve Zeynep için siper etmesi herkese aynı soruyu sordurtur. Sürekli yargıladıkları ve geçmişten gelen bir hakla suçladıkları adam, gözünü kırpmadan kendini ateşe atmıştır onlar için.
İnsanın yedi yabancıya dahi yapacağı gibi Mehdi’yle aralarında geçenleri bir süreliğine kenara bırakırlar.
Ancak bölüm sonunda öyle bir şey olur ki, herkes kendini daha büyük bir sorunun yanıtını ararken bulur: İnsan değişir mi?
Doğduğun Ev Kaderindir Kanalına Abone Ol : shorturl.at/doxBI
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #Enginöztürk #OGM #TV8

Komente
  • BU MEHDÍDEN SIKILDIMM YAA SEN KÍMSÍN NUHUN DOSTLUĞUNA LAF EDÍYORSUN.SENÍN YŰZŰNDEN O ADAM HERȘEYÍNÍ SATDI ONUN BUNUN ELÍNÍN ALTINDA ÇALIȘTI.SENÍN PÍSLÍKLERÍN YŰZŰNDEN. ADAM OLSAN ÇOLUĞUN ÇOCUĞUN HASTANE HAPSANE KÖŞELERİNDE SURUNMEZDI.BARISIN TIRNAĞI OLAMAZSIN NETT

    Alina DuzbatyrovaAlina Duzbatyrova5 orë më parë
  • Çok güzel başlamış bir diziyi ne hale getirdiniz

    Sema ÖzgeoğluSema Özgeoğlu2 ditë më parë
  • şimdi ise zevk alamadan izliyorum Patronunun sevgisine gerçek aşkı bırakan buldumcuk Zeynep, elindeki aşkı gitmeye zorlayan gidince de götü tutuşan Mehdi, kendinden başkasını düşünmeyen sakine sürekli Mehdi Mehdi diye ölecek Cemile artık dizi patladı

    ARESARES2 ditë më parë
  • Gözümü Demet Özdemirden alamıyorum kaşı,yüzü,burnu Çok güzel Çok tatlı

    Ahmet Efe AktaşAhmet Efe Aktaş4 ditë më parë
  • Birisi su sakineniz agzina bi tane carpsin

    vere virivere viri5 ditë më parë
  • Şu sakine kalp krizi sebebim olucak

    Tuğçe KurtTuğçe Kurt7 ditë më parë
  • Bu kadinlar ne kadar cok konusuyor ya bow bow

    melek savaşçımelek savaşçı10 ditë më parë
  • Cemileyi izlerken kadına şiddete meselesini bir an önce halletmek lazım yoksa hiç bir erkek dayanmaz

    Cem DivanCem Divan10 ditë më parë
  • Mantıklı şeyler bekliyorum son bilmem kaç bölümdür bu ne ya sırf o beklentiden izlemeye devam ediyorum başka sebebi yok..

    Sude AhıpaşaoğluSude Ahıpaşaoğlu10 ditë më parë
  • Savaw iyilewsin! Ayaga kalksin!

    Zulfiyya MaharramovaZulfiyya Maharramova11 ditë më parë
  • Savawi Emineyle awik edin.

    Zulfiyya MaharramovaZulfiyya Maharramova11 ditë më parë
  • En yaxwisi Emineyi awik edin. Cemile Nuhla uzaglawsinlar Mehdiden. Bariwla Zeynep awik olsunlar. Sakine, Kibrit diziden cixsinlar. Benal mutlu olsun Mehdiyle.

    Zulfiyya MaharramovaZulfiyya Maharramova11 ditë më parë
  • Kadınlar matinesi vır vır beynim dondu

    nihad memmedlinihad memmedli12 ditë më parë
  • Ben de Emine için izliyorum diziyi harbi kız

    nihad memmedlinihad memmedli12 ditë më parë
  • ama cok guzel ve dogal oynamislar helal olsun gercekten

    オスマニシャイラオスマニシャイラ13 ditë më parë
  • Benal sabia que Mehdi no iba a ser feliz con ella.

    SOLO FIESTAS CLOTHINGSOLO FIESTAS CLOTHING13 ditë më parë
  • sanırım Demet Özdemir yaz dizileri dışındaki rolleri pek kıvıramıyo... o ağzın aralık duruşu, ani kafa çevirmeler o tripler.... öfffff

    Seda SedaSeda Seda14 ditë më parë
  • Barış aklın varsa arkana bile bakmadan kaç... Zeynep'in bu aptal tavırlarıyla bir ömür geçmez....kaç kurtar kendini...

    Seda SedaSeda Seda14 ditë më parë
  • Abi bu cemile niye bu kadar aptal ya. Nuh'un yaptıklarını bu kadar görmezden gelemezsin ama ya. Yazıktır günahtır

    Yaren DemirYaren Demir14 ditë më parë
  • Kaç böümdür seyretmiyordum bir bakayım ne olmuş diye ama değişen hiçbir şey yok :) Cemile hala çok sıkıcı. Müjgan en azından güzel laf sokuyordu zeki biriydi. Cemile konuşurken sanki kilometrelerce koşmuş gibi nefes nefese konuşuyor. Barış harcanıyor yazık. Mehdi efendinin de zoruna gitti Nuh'un Barış'ın yanında çalışması. Annelerin replikleri de hep aynı :) Senarist arkadaşlar aklınıza yeni replikler gelmiyorsa buraya yazıp sorun biz destek oluruz.

    İlknur Karacasuİlknur Karacasu14 ditë më parë
  • ❤️

    Emine AslanEmine Aslan15 ditë më parë
  • If she doesn’t end up with Baris I’m gonna be very mad .

    Just EnjoyJust Enjoy15 ditë më parë
  • Yeter artik sakine gercekten Cok gicik olmaya basladi. Keske kursun ona gelseymis diziden ayrilsa.

    Ellie OzzyEllie Ozzy15 ditë më parë
  • Mal Mehdi ve mal Cemile al birini vur ötekine

    Rośe_Rośe_16 ditë më parë
  • Abi Zeynep daha ne kadar aptal olacak onu bekliyorum. Ve Mehdiiiii iyi ki öldün

    night morningnight morning16 ditë më parë
  • Allah aşkına şu sakineyi çıkarın bu diziden...sinirden ölüyom kadın konuştukça

    Dj NejlaDj Nejla16 ditë më parë
  • Porque no terminan los capítulos enteros de las novelas en español que siempre nos dejan a medias nos están obligando a dejar de verlas

    Esther EspinosaEsther Espinosa16 ditë më parë
  • Mehdi yeniden gelsin

    Rufane ƏlihesenliRufane Əlihesenli17 ditë më parë
  • bundan sonrasını çok merek ediyorum .. çünkü mutlu son olmayacak olsa zaten zeynep psikoloğa gitmez . barış ters kose yapıp kötü olacak bence

    betül leonbetül leon18 ditë më parë
  • Benal zaten biliyordu böyle olacağını Baştada ondan evlendi Şuan sinirlenmesi saçma

    Rabia CinbasRabia Cinbas18 ditë më parë
  • Sakine ah sen sakine kadın bir kere düştü hiç kaçırır mı bu fırsatı vurdu kırbaçı🤣

    simge seversimge sever18 ditë më parë
  • Bu Sakine bir gun benim elimde olucek yaa kadin her şeye burnunu sokuyor dur bir kadin duur Nermin hanim cok kubar dozur Sakineye Zeynebe gore bunu kadin neden gormur Sakine dur senin sesin başima dusdu

    Wirin SeideWirin Seide19 ditë më parë
  • Şu benalinde yüzü gülsün artık Mehdinin en büyük magduru

    Arzu ZaimArzu Zaim19 ditë më parë
  • CEMİLEYE İYİ İYİ DEDİK BAKIN YAPMAYIN ARKEDEŞLER İYİ DEDİĞİMİZ 3GÜN DÜZGÜN ROL YAPAMIYOR NUH U SİZE YEDİRMEM İYİ DEMEYİİİİİNN🤣🤣🤣🤣🙈🙈🤦🏼‍♀️

    Bende Yoluma Giderim 》Bende Yoluma Giderim 》20 ditë më parë
  • İnsan yeddisinde nedise yetmisinde de odu.Deyismir.Zeynebe elediyidin Benala da eledi

    Aynure SadigzadeAynure Sadigzade20 ditë më parë
  • bu dizi Mehdi icin izleniyo

    Robert bekirovRobert bekirov20 ditë më parë
  • Cemiledende bikdim hep aliyor

    Nigar NovruzovaNigar Novruzova20 ditë më parë
  • Bikdim bu Sakineden yaa

    Nigar NovruzovaNigar Novruzova20 ditë më parë
  • Ibrahim Celikol gercekten basqa ya adam tam bir mafya rolu yaradilmis🔥

    Ramil TatarRamil Tatar20 ditë më parë
  • Ay artık şu Zeynep bayağı haddini aştı

    Fatma DereköyFatma Dereköy20 ditë më parë
  • Müjganda ölürken galiba nekadar kötü olunabilir hususunda cemileye el vermiş Cemile Aynı çakma müjgan oldu çıktı

    Nese AydoganNese Aydogan21 ditë më parë
  • Bizde çok yorulduk, Sakine'nin dırdırından Cemilenin evhamında bıktık yeeeetttteeeerrrrrr!!!! Zeynepte iyilik meleği halleri ile izleyiciyi çileden çıkarıyor!

    AYŞE TUNALIAYŞE TUNALI21 ditë më parë
  • Sakine temizlik yaparken niye evde kışlık bot giyiniyor😂😂😂 Zeynepte evde yatak odasında çizmeyle geziniyor

    Nese AydoganNese Aydogan21 ditë më parë
  • Zeynep çok salak yaa boşver mehdi-yi barışla evlen işte ne sende saniye gibi her dk kendini acindiriyoesun

    sinem guvensinem guven21 ditë më parë
  • Sultan abla için izliyorum gerçekten ne tatlı bir kadın cıvıl cıvıl 🥰🤭🌹

    Green whiteGreen white22 ditë më parë
  • Biri bu Sakineyle Cemileni diziden çıkarsın artıkkkkk

    Aynur HuseynzadeAynur Huseynzade22 ditë më parë
  • Mehdi'nin 1:06da "Yürekleri agzinda" diyecegine "Her gün agzı yüreklerinde mi yaşayacaklar?" demesi

    Merve çetinMerve çetin23 ditë më parë
  • Barış ın mehdi ye yardım etmesi 👏

    RÜMEYSA GÜMÜŞRÜMEYSA GÜMÜŞ24 ditë më parë
  • Yine olmadı ne Çelikkol Zeynebim mahkemedeki emeklerine yazık.

    Bediya BaydarBediya Baydar24 ditë më parë
  • Ya ben bırak ailemi kendi derdimi anlatınca kocam küplere biniyor. Zavallı Nuh. Adam çıldıracak sonunda

    Матанат ЗейналоваМатанат Зейналова24 ditë më parë
  • Sadece zeynep tehlikedeydi sanki o an. Öffff hiç mi birinizde akıl yok ya manyak mısınız siz

    yoldaki seyirciyoldaki seyirci24 ditë më parë
  • Mehdinin pozlara bak. Gıcık

    yoldaki seyirciyoldaki seyirci24 ditë më parë
  • ZEYNEP apla seni çok sevi yorum😂😂😂

    Aysun ÇelikAysun Çelik25 ditë më parë
  • Cemile is not normal. She is going to loose a good man, she does not deserve Nu!! Zeynep, also is becoming boring with her same attitude....get a shrink !!!

    08jmmc08jmmc25 ditë më parë
  • Ben bu bölümü yeni izledim bu nasıl bir saçmalık manyagın biri motorsikletliyle şehir merkezinde bir sabah bir akşam elinde silahıyla dolanıyor hatta adam vuruyor ve polis bunu bulamıyor üstelik vurmaya çalıştığı adamlar avukat güzelim dizi ne hale geldi.

    zeynep adıvarzeynep adıvar26 ditë më parë
  • Ah Zeynep iyi düşün Mehdinin yanında olma Barışın yanında ol 🌹

    Perihan KüçükfidancıPerihan Küçükfidancı26 ditë më parë
  • Ah Nermin hq

    Perihan KüçükfidancıPerihan Küçükfidancı26 ditë më parë
  • İbrahim ayrilmis çok üzüldük

    MERAL KÜÇÜKŞENERMERAL KÜÇÜKŞENER26 ditë më parë
  • Cemile mehdiyi aradiyi kadar nuhu aramamistir. Zavalli nuh.

    Aysegyl PolatAysegyl Polat27 ditë më parë
  • Barışı çok seviyore🤗

    Gulnar MemmedovaGulnar Memmedova27 ditë më parë
  • -Sakine çay içermisin?? Sakine: tabi ya ben sizin kölenizin dimi, ellerim yok ben çay dolduramam dimi, beni aşağılamaya hakkınız yok tamam mı!!

    Mehmet K. ŞerifoğullarıMehmet K. Şerifoğulları27 ditë më parë
  • Gerçek hikaye bittikten sonra senaristler saçmalamış resmen ve aynı replikler sıktı

    şeyma atlışeyma atlı27 ditë më parë
  • İbrahim Çelikkol adam gibi adamsın🖤💪👊💥

    Nihad AmiraslanovNihad Amiraslanov27 ditë më parë
  • Yeniden başlasın bu aşk çok güzeller❤❤Zey Meh 🙏😔😔

    Nihad AmiraslanovNihad Amiraslanov27 ditë më parë
  • Bu emine niye böye, giyiniyor bedeni 40 ölcü. Geydikleri 50 beden ölcü buneya? Bir pantalon bir gömlek yeydirin şu kiza artik. Ama kendi bedenine uygun.

    Heyran BaxşizadəHeyran Baxşizadə27 ditë më parë
    • @Andreea 🤔

      Heyran BaxşizadəHeyran Baxşizadə27 ditë më parë
    • Sanırım gerçek hayatta kız hamileymiş

      AndreeaAndreea27 ditë më parë
  • Mehdi ❤❤ Zeyneb aşkı🥰🥰👍👍👍👍👍👍👍

    Nihad AmiraslanovNihad Amiraslanov27 ditë më parë
  • Bezdik senden Zeyneb.....besdide uladin!!! Nankor

    Aynur SuleymanovaAynur Suleymanova27 ditë më parë
  • 1:07:3 evet film cekiyorsunuz

    Айлин ГумбатоваАйлин Гумбатова28 ditë më parë
  • Mehdinin kapı kilidlemesi artik alışkanlık haline gelmiş 🤦‍♀️

    Fayka FaykaFayka Fayka28 ditë më parë
  • Sakine ile özlem hayat enerjimi aldiniz bitirdiniz

    Fayka FaykaFayka Fayka28 ditë më parë
  • Mehdiyi hiç sevemedim

    Ben HuzurBen Huzur28 ditë më parë
  • Ah furize ah 😃😃😃😃

    Kerem TenkoğluKerem Tenkoğlu29 ditë më parë
  • Zeynepin elini saçm sapan sıkma halleri cok saçma ve komik oyunculuk bukadarmı kötü olur

    Banu PolatBanu Polat29 ditë më parë
  • Cemile ve mehdinin annesi var senarist hatırlarsan seviniriz ha bide cemilenin kızıda var kazık kadar

    Banu PolatBanu Polat29 ditë më parë
  • Mehdıyı eskı haline cevırın cok komik suanki halı

    Banu PolatBanu Polat29 ditë më parë
  • Abê abê meto yaww😄😄

    Murat OzcakarMurat Ozcakar29 ditë më parë
  • Aha duba var ayağım kırıldı 😄

    Murat OzcakarMurat Ozcakar29 ditë më parë
  • 10:09

    kejda bakokejda bakoMuaj më parë
  • Ya şu Sakineye kıcık oluyorum. Dır dır sinirlerimi oynatdı

    Saide QurbanovaSaide QurbanovaMuaj më parë
  • Özlem o kadar haklı kiii duruşundaaaaaa

    Abide TsknAbide TsknMuaj më parë
  • Nuhh asşırı iyi bi oyuncuuuuuu 😍😍😍😍😍

    Abide TsknAbide TsknMuaj më parë
  • Emine dunene qeder farukun altinda estirirdi ,indi agilli olmagi biraz gulmeli gelmirmi?

    Elnur PelilovElnur PelilovMuaj më parë
  • Allahım sakineyi öldürcemmmmmm

    Kelebek MusicKelebek MusicMuaj më parë
  • Özlem e kesinlikle hak veriyorum. Bunlar kararsız istikrarsız manyak insanlar. Barışı korumaya çalışıyor.

    özlem Purutözlem PurutMuaj më parë
  • Ibrahim Celikol ( Mehdi ) bence bu role uygun gelmiyor bana. Cok basarili bir oyuncu buradaki rolunde de cok basarili ama daha guclu senaryolar gerek ona ..

    Melike SBMelike SBMuaj më parë
  • Offf şu zeynep'in her seyi ivikleyip didiklemesinden abartılı yüz mimiklerinden elini kolunu nereye koyacagini bilememesinden iyice bıkkınlık geldi ya.anası gibi tam bi beton beyin.

    AyAy AyAyAyAy AyAyMuaj më parë
  • Şu Zeynep karekterinden tiksinti geldi artık senaryoyu yazannn ....................

    Eda MENEda MENMuaj më parë
  • Ne kadar saçma sapan bir dizi oldu acun bence el at şu diziye finalin yakın olacak yoksa

    Zümra Sultan TekinZümra Sultan TekinMuaj më parë
  • Çalışmak istiyorum diyip mehdi den ayrılan zeynep... Barışı tavladıktan sonra bir kere çalıştığını görmedik...

    Osman BekmezciOsman BekmezciMuaj më parë
    • 0

      Giuseppina GiardinoGiuseppina GiardinoDitë më parë
    • 😂

      Jtharo1Jtharo16 ditë më parë
    • Dogru tespit...

      Havva TuncerHavva Tuncer7 ditë më parë
    • hahaha cok dogru

      オスマニシャイラオスマニシャイラ13 ditë më parë
  • ay sakine ve şu dnasını aldıgı zeynep baydnız artık emine için izliyorum bi mantıklı o...sakine ve zeynep aynı evde kalsınlar birbirlerine düşsünler bi.

    ayfer cingözayfer cingözMuaj më parë
  • Mehdi ye acıdım be... Vurulan o ama millet Zeynep te Zeynep...kimse mehdi için üzülmedi.Mehdi orda yaralı, öksüzlüğünü dibine kadar yaşamıştır eminim annesi orda olsaydı nasıl feryad ederdi aga be 😔

    Fransa ParisFransa ParisMuaj më parë
  • sakine manyakmidir nedir ya. irenc dursun ya... yada ölsün dizide.

    Tuba BubbaTuba BubbaMuaj më parë
  • Zeynebin aklinda hala Mehti var Barisi istemez .Zeynep maço erkeklerden hoslaniyo .Baris cok iyi yakisiklida yazik olucak ona .Yani zeynepte Barisi kullandi gibi ,kafa karisik cünki .Zeynep hala Mehtiyi düsünüyo.Benale cok aciyorum .Zeyneptende daha güzel

    Yildiz AlgülYildiz AlgülMuaj më parë
  • Al gene mehti yüzünden evlerinde silahlı saldırı mehti doğru yola girse ne olur suçsuz insanlara yasatilana bak hangi beyin bunu kabullenir

    Sermin SevalSermin SevalMuaj më parë
  • sakineee valla yeter yaaa hep acıtasyon hep üstüne alınmaa zeynep te kızsada annesine benzemiş yani hepsinin ayrı psikolojisi bozuk ya.

    Merve GeyikMerve GeyikMuaj më parë
  • zeynep e sınır olmaya başladım ben yazık o barışa da bu kadar hâlâ mehdinin üstüne düşüyorsan bi karar ver .

    Merve GeyikMerve GeyikMuaj më parë
  • ay bu mehdi ne kadar haklı konuşuyor hep kadınları korudu kime ne yaptı kadın mehdinin çocuğunu kaçırdı mehdi kaçırmasın diye kapıyı kitledi mehdi suçlu ne bu ya bu kadar insanın iyilikleri bir kenara atılırmı noldu kadın çocunu zeynepe bıraktı gitti noldu şimdi kim haklıydı tabiki mehdi o kadın çocunu düşünseydi güzelce çocuğunu düşğnürdü onu bırakıp gitmezdi

    emine arslanemine arslanMuaj më parë
  • Emine de azrail meleği gibi zeynepbe gidip birşeyler fısıldayıp gidiyor😂

    Melek muntazarMelek muntazarMuaj më parë
  • Yeterrr sakin olun bu bir dizi senarist ne yazarsa oyuncu onu oynar. Biz ne saçmalıklar izledik .Hangi dizi baslarda ki tadında kalıyor ki ....Abi gerçek gibi dokturuyorsunuz sakin olun oturun alin çekirdeği dizinin keyfine bakın olmadığı diğer kanala geçin aaaa olmaz ki ama bı diz izletmediniz☺️

    Kezban inanKezban inanMuaj më parë
  • Cemile sus sen danisma Allah askina kıııı Nuhun yerine men eseb oluram bu qeder haksizlik etme Nuha itireceysen kocanı

    Leyla ƏləkbərovaLeyla ƏləkbərovaMuaj më parë
ALworld